Kā tiek safarbicēti priesteru "pedofīlijas" skandāli! reāli un no dzīves

Viena no Polijas avīzēm aprakstīja reālu gadījumu no dzīves. Priesteris Miroslavs Bužāns bija prāvests Gdiņas apkārtnē. 2009.gada 5 decembrī nepilngadīgā Aleksandra M dramatiskā tonī pieprasīja priesterim privātu sarunu. Teica, ka izdarīs pašnāvību. Viņa ieradās alkohola reibumā, un aizejot no prāvesta mājas sāka stāstīt, ka priesteris (30 gadus vecāks par viņu) viņu piedzirdīja un mēgināja izvarot. Šī lieta nonāca prokuratūrā un pēc samērā paviršas izmeklēšanas priesteris tika civili un morāli iznīcināts. Tika pasludināts spriedums, bīskaps viņu atbrīvoja no garīdznieka pienākumu pildīšanas. Toties Aleksandras M ģimene neparasti strauji kļuva bagāta.


Lielākā daļa ciemata iedzīvotāji bija vienisprātis, ka šī lieta ir vietējā biznesmeņa Kazimira T roku darbs, ar kuru prāvestam bija sliktas attiecības. Kā izrādījās, prāvests Kazimiram T senāk bija atteicis baznīcā reklamēt viņu kā pašvaldības deputāta kandidātu. 

Tomēr priesteris nolēma pacīnīties. Viņš palūdza savu radinieku, kurš atkal sameklēja kādu cilvēku, kurš tikās ar Aleksandru M un uzvedināja viņu uz sarunu un šo sarunu ierakstīja. Efekts pārsteidza gaidīto. Meitene atzina, ka ar priesteri nekas nav bijis, ka tā bija izdomāta situācija. Priesteris saprata, ka ar vienu sarunu būs par mazu. Ierakstīja vēl. Tajā viņa atzinās, ka Aleksandrs M bija pierunājis viņu šo lietu paveikt. Priesteris nodeva ierakstus fonoskopijas ekspertīzei. Kad tā paziņoja rezultātus, priesteris nodeva prokuratūrais attiecīgos ierakstus.

Tā vietā lai atzītu priestera nevainīgumu, prokuratūra sāka minstināties, sāka apšaubīt ierakstu autentiskumu. Šajā lietā iesaistījušies arī Polijas liberāļo un ateistisko grupu pārstāvji, kas par visu cenu vēlas darīt visu, lai priesteris tiktu notiesāts. Lieta vēl nav pabeigta līdz šim. Ir nepieciešamas lūgšanas. Pievienoju trīs ierakstus, kuri tika veikti ar nepilngadīgo Aleksandru M. 

Daļēji pārstāstīts no Polijas katoļu portāla www.gosc.pl

2 komentāri:

  1. Nav šaubu, ka daudzas no pedofīlijas apsūdzībām ir nepatiesas - gan atriebības kā šajā gadījumā, gan naudas kā ASV, dēļ.
    Tomēr man liekas, ka ir zināma saikne starp šo gadījumu un Polijas arhibīskapa Mihalika izteikumiem par to, ka upuri paši provocējuši vardarbību.
    Poļu Baznīca ir tajā pašā situācijā, kā Īrijas Baznīca pirms vairākiem gadiem - ne tautas, bet varas struktūra. Ar to arī izskaidrojams varas iestāžu reakcija: vai tā cilvēki būtu reaģējuši Solidaritātes gados? Ja Polijas baznīca nemainīsies, tad aizies pa Īrijas taciņu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varu ieteikt paraudzīties, pa kādu taciņu ir aizgājušas tās "baznīcas", kuras ir izmainījušās un kļuvušas par tautas "baznīcām". Es runāju par "atšķirtajiem brāļiem" protestantiem.
      Nesen viena Vācijas diplomēta protestantu "teoloģe" "argumentēja", ka daudzsievība un daudzvīrība ir savienojamas ar kristietību. Līdzīgus piemērus, kad pestīšanas šaurais ceļš par prieku tautas masām tiek pārvērsts par daudzjoslu autobāni, varētu minēt bez gala un malas.
      Ja kāds grib izmaiņas Baznīcā, tad vispirms jāsāk ar sevi.

      Dzēst