Svētceļojums uz Romu

Ir ideja apmeklēt mūžīgo pilsētu un pagodināt svētos Pēteri un Pāvilu un svēto Jāni Pāvilu II. Ja kāds vēlas braukt, tad info ir sekojoša:

1. Izbraucam 2015.gada 9.februārī, atgriežamies 14.februārī.
2. Lidmašīnas biļeti jānopērk pašiem
3. Apskatām visu, ko varam apskatīt, tiekamies ar dažādiem interesantiem cilvēkiem :)
4. Naktsmājas rezervēju es, ēšanu domājam paši
5. Ja gribat - dodiet ziņu līdz septembra beigām.

Aicinām uz Valmieras baznīcas iesvētīšanu


Tie, kuri vēlas braukt sestdien uz iesvētīšanu, tad man ir trīs vietas mašīnā. Izbraucam sestdien, 9.30 no mākslas muzeja Rīgā. Pieteikties 26382126

Būsim vienoti ar vajātajiem Irākas kristiešiem

Par miera sveicienu svētās Mises laikā

Pēdējā priesteru konferencē, garīdznieki tika iepazīstināti ar jauno Dievišķā kulta un sakramentu disciplīnas kongregācijas apkārtrakstu "Miera dāvanas rituālais izteiksmes veids Svētajā Misē". Nepārpublicēšu šo dokumentu, bet citēšu tikai atsevišķu daļu no tā, un šis citāts un viss dokuments mums visiem ir saistošs: 

Miera sveiciena laikā (pirms dziedājuma "Dieva Jērs...) vajadzētu galīgi izskaust tādas dažas novirzes kā:

- “Dziesmas par mieru” ieviešana, kas Romas ritā neeksistē. (Latvijā nav izplatīta)

- Ticīgo pārvietošanās un savas vietas atstāšana, lai apmainītos ar miera sveicienu viens ar otru.

- Priestera attālināšanās no altāra, lai pasniegtu miera sveicienu kādam ticīgajam.

- dažos gadījumos – Lieldienās un Ziemassvētkos, vai ritu svinēšanas laikā, piemēram, Kristības, Pirmās Svētās Komūnijas, Iestiprināšanas, Laulības, Ordinācijas, klosterļaužu svētsolījumu salikšanas vai izvadīšanas pēdējā gaitā laikā – izmantot miera sveicienu kā izdevību, lai apsveiktu klātesošos, izteiktu tiem novēlējumus vai līdzjūtību.

Lūk, teoloģiskais skaidrojums šim miera sveicienam: