Kas patiesībā atklāj noslēpumus?
Interesantākie @tolstovs1 twīti :)
"Dariet visu bez kurnēšanas un šaubīšanās, lai jūs būtu nevainojami un šķīsti, nepeļami Dieva bērni sabojātas un samaitātas paaudzes vidū, un tanī mirdzētu kā spīdekļi pasaulē, turēdami dzīvības vārdu, man par lepnumu uz Jēzus Kristus dienu; tad es veltīgi nebūtu skrējis, nedz veltīgi pūlējies!" (Flp 2, 14-16)
@tolstovs1 Man žēl, ka tu esi tik aprobežots.
— Mariss Martinsons (@MarissM_) November 7, 2014
@AdvokateKrista @tolstovs1 mācītājcienīgs kungs, būtu labāk satraucies par saviem amata brāļiem - mazu bērnu izmantotājiem. Lv tādu netrūkst
— Alekss (@Auraboj) November 7, 2014
Lasot @tolstovs1 , mati slejas gaisā. Katoļu baznīca labāk lai domā par grēkiem, kad tūkstošiem bērnu, maigi sakot, samaitāja dzīvi
— Mētra Ambaine (@M_Ambaine) November 7, 2014
@tolstovs1 +temata, un katoļu baznīcai pedofilija tiešām ir nepatīkams temats. Lieciet mierā gejus un tīriet paši savus staļļus!
— Dita Arāja (@DitaAraja) November 7, 2014
@tolstovs1 Dīvains jautājums. Vai tad bija rakstīts "personīgi"? Jūsu "personīgi" taktiku parasti izmanto, ja grib novirzīties no netīkama+
— Dita Arāja (@DitaAraja) November 7, 2014
@tolstovs1 Ar divkosību Baznīcas amatpersonu aprindās esmu daudz vairāk sastapusies, nekā ar šo fenomenu ārpus Banzīcas.
— Marika (@Dveseles_draugs) November 7, 2014
@tolstovs1 'Kas no jums ir bez grēka, tas lai pirmais met akmeni uz viņu' J.K.
... neteiksim, ka katoļu baznīca rāda priekšzīmi...
— Gunārs Vilde (@GynarzWildz) November 7, 2014
@tolstovs1 Jauki, ka katoļu baznīca bez grēka. Man, savukārt, skumji, ka daļa katoļu priesteru seksuāli izmanto bērnus.
— Dita Arāja (@DitaAraja) November 7, 2014
@tolstovs1 Skumji, ka dažiem prātiņš par īsu, lai beigtu ticēt pasakām debesīs...
— IHATEFRS (@ihatefrs) November 7, 2014
@tolstovs1 Uz kā pamata tiek veikts šāds, uz neizglitotības pamatiem balstīts izteikums?
— Andris Zariņš (@ZarinshAndris) November 7, 2014
@sku_dra šajā sakarā gribētu tam @tolstovs1 ieteikt iešaut sev kājā par to "lepoties ar grēku" ..pīī kautkautkāds!!
— TOFIKblogs (@tofikblogs) November 7, 2014
Katoliskās Baznīcas Katehisma studijas - 41.nodarbība (1949-2029)
Katru nedēļu būs pieejams viens audio fails, kurā varēs noklausīties vienas katehisma nodaļas skaidrojumu. Lai to saprastu, ir nepieciešams sekot līdzi katehisma tekstam. To var darīt interneta vietnē www.katolis.lv/katehisms. Ja ir kādi jautājumi vai ierosinājumi, lūdzu rakstiet. priesteris.ilmars@gmail.com
Visi ieraksti vienkopus atrodami http://kateheze.blogspot.com/
http://failiem.lv/down.php?i=uwalltz&n=katehisms-41.MP3
Latviski iznāk pāvesta Franciska pamudinājums "Evangelii gaudium"
Visi mīļi aicināti! Piektdien, 7. novembrī, pulksten 18 LU bibliotēkas telpās Kalpaka bulvārī 4.
Grāmata būs nopērkama par īpašu cenu (3 eiro).
Pēc oficiālās daļas saviesīgas sarunas un prieks – noteikti arī Evaņģēlija prieks – pie kafijas tases.
Jautājumu konkurss - piedošana, seksualitāte, objektīva patiesība, joga, Jūdas Iskariots, laulība
"Izlaiduma gads" un "Modris" recenzija
Tomēr šajās dažās dienās bija arī iespēja noskatīties divas jaunās latviešu filmas - "Izlaiduma gads" un "Modris". Diemžēl "Segvārds Vientulis" nenoskatījos, jo bija jāatgriežas atpakaļ Polijā pirms šīs filmas pirmizrādes.
Neiedziļināšos šo filmu saturā, jo daudzi varbūt vēl nav tās noskatījušies un viņiem tad nebūs interesanti skatīties. Tomēr gribu uzsvērt vienu niansi, kas man likās svarīga un kas ir pats interesantākais - abās filmās šī nianse tika parādīta. Filmā Izlaiduma gads" jaunā skolotāja uzsāk darbu grūti audzināmā klasē pēc šķiršanās ar vīrieti/vīru (tas no filmas nav skaidrs). Arī otrajā filmā "Modris" māte audzina savu dēlu viena pati, savam dēlam iegalvojot, ka viņa tēvs ir cietumā (kā ir patiesībā, to redzēsim filmā). Manas pārdomas šajā jautājumā ir šādas. Gan vienā, gan otrā gadījumā notiek šķiršanās, kas vienmēr ir smaga, sāpīga, ietekmē bērnus un arī abu cilvēku turpmākos dzīves likteņus. "Izlaiduma gads" situācijā ir redzams, ka skolotāja bieži vien pieņem lēmumus, atrodoties tādā psiholoģiskā stāvoklī, kas parasti veidojas pēc šķiršanās no otra cilvēka - vēlme pašrealizēties, meklēt atzinību, mesties citās attiecībās, bieži vien tikai uz emociju pamata. Arī otrajā filmā ir redzams, ka tajā brīdī, kad tēvs ir aizgājis no ģimenes vai arī viņi ir izšķīrušies, Modra māte ir vēlējusies aizmirsties, norobežoties un tādējādi iestāstījusi savam dēlam melus par viņa tēvu. Arī šajā gadījumā šķiršanās ir atstājušas graujošas pēdas gan šīs sievietes, gan paša Modra dzīvē. Kādas - to var redzēt filmā.
Mans secinājums: Ir jāstiprina dabiskās ģimenes - vīrieša un sievietes institūcija Latvijā, lai būtu mazāk šķirto ģimeņu un lai caur to neciestu bērni. Otrkārt - tiem, kuri ir šķīrušies jāatceras, ka laiks pēc šķiršanās ir emocionāli nestabils, tādēļ būtu jāmeklē atbalsts Dievā, draudzē, Baznīcas kustībās vai kopienās, var palīdzēt arī labs psihologs. Mesties pa galvu un kaklu citās attiecībās un mēģināt aizmirsties grēcīgā veidā noved pie graujošām sekām. Tādas ir manas pārdomas pēc šo abu filmu noskatīšanās.